vineri, 8 ianuarie 2010

Trolli

În această dimineaţă, ca de altfel în mai multe dimineţi şi nu numai, am tras concluzia finală în legătură cu mijlocul de transport pe care îl utilizez cel mai mult - troleul, zis şi trolli.
Evident, cei care folosec trolli au de mers în diferite locuri şi au diferite trebui.
Unii merg la şcoală, alţii la lucru, alţii la belit carasu'. Desigur, să nu neglijăm şi partea veche, care se duc la IRA cu 4 plase să-şi mai cumpere ştiu eu ce. Pensionarii, evident, că doar d-aia au abonament gratis, să se afle exact în troleu în care mă aflu şi eu, la ora 7:40. Hm. Ce-or fi căutând sărmanii babalâci pe conserve aşa dimineaţă? Chiar să fie IRA? Să fie atât de dereglaţi?
Să nu ne întindem prea tare căci deviem de la subiect.
În mod sigur, dacă ai norocul ca troleul să se umple din 2 staţii e bine.
În mod sigur va fi plin din staţia în care te urci.
Şi aici e paradoxul. Nu poţi spune niciodata "e prea plin", "nu mai încăpeţi" sau "unde să mă mai duc", care este şi răspunsul la întrebarea "Nu mergeţi umpic mai sus?". Ba da, mergem, ne urcăm pe bări doar ca să încăpeţi voi.
Dar nu. Există. Întotdeauna există puţin loc. Tot timpul se împing ca să-şi bage cururile puturoase in conservă. Nu există oprire în care, chiar dacă e plin, să nu mai incapă 4-5 la fiecare staţie.
Evident, nu contează cum trăieşti, important e cât rezişti.
Iacătă câteva dintre factorii troleici:
-eşti înghesuit
-eşti foarte înghesuit
-simţi formele celuilalt
-ceilalţi îţi simt formele
-dacă ai ghinionul să porţi un bagaj/ghiozdan/sacoşă rişti să fii ameninţat
-dacă n-ai abonament şi eşti pe bilet ai belit-o până iţi croieşti drum înspre compostor
..şi altele, nu-mi vin acu pe loc.
Partea bună e că dacă e plin nu e loc de bocteri. Ăsta e un plus. Defapt e loc, întotdeauna e.
Dar nu-s aşa idioţi să se bage la îmbulzeala aia. Deştepţi băieţii

2 comentarii:

  1. :-D

    Si eu am scris de ei, ieri :-D

    http://winnetou28.wordpress.com/2010/01/07/stupid-people-on-the-bus/

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahaha
    Interesantă abordare si a ta
    Păcat că nu putem schimba cu nimic mentalitatea lor. trist

    RăspundețiȘtergere